ubezpieczenie mienia 2025
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
Zapytania ofertowego
Centrum Wsparcia i Rehabilitacji Społecznej w Gorzycach zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania pod nazwą:
„Ubezpieczenie mienia i OC na 2025 rok"
Postępowanie prowadzone w procedurze uproszczonej bez zastosowania przepisów ustawy
z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1710).
I.Zamawiający:
Nabywca: Powiat Tarnobrzeski, ul. 1 Maja 4, 39-400 Tarnobrzeg
Odbiorca: Centrum Wsparcia i Rehabilitacji Społecznej, ul. 11 Listopada 12, 39-432 Gorzyce
II.Opis przedmiotu zamówienia:
Informacje podstawowe:
1.Przedmiot ubezpieczenia: ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych
a) budowle suma ubezpieczenia:(księgowa brutto) 5.026.788,19 zł
b) maszyny , urządzenia i wyposażenie suma ubezpieczenia:(księgowa brutto) 200.000,00 zł
c) sprzęt elektroniczny stacjonarny suma ubezpieczenia: (odtworzeniowa) 20.000,00 zł
2. Polisy mogą zawierać dodatkowe klauzule
- dewastacja (wraz z graffiti) suma ubezpieczenia:10.000,00 zł
- stłuczenia szyb i innych przedmiotów szklanych, suma ubezpieczenia: 2.000,00 zł
3. OC z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia z wyłączeniem odpowiedzialności za produkt i wykonaną usługę
suma ubezpieczenia : 100.000,00 zł
Informacje dodatkowe:
1. Działalność wykonywana przez ubezpieczonego : PKD 87.90Z Pozostała pomoc społeczna z zakwaterowaniem
2. Miejsce ubezpieczenia: ul.11 Listopada 12 ; 39-432 Gorzyce
3. Forma ewidencji działalności: Pełna księgowość
4. Firma jest podatnikiem podatku VAT.
5. W roku obowiązywania bieżącej polisy nie wystąpiły odszkodowania z tyt. Ubezpieczenia mienia i OC.
6.W miejscu ubezpieczenia nie ma miejsca żadna produkcja, wytwarzanie, przetwarzanie, składowanie
ani sprzedaż materiałów pożarowo niebezpiecznych.
7.Budynek będący miejscem ubezpieczenia posiada :
- konstrukcję nośną wykonaną z materiałów niepalnych
- ściany zewnętrzne wykonane są z materiałów niepalnych
- pokrycie dachowe wykonane jest z materialów niepalnych
- stały dozór poprzez monitoring
- instalację fotowoltaiczną o mocy 40 kW
III. Termin realizacji zamówienia: od 17.05.2025 roku do 16.05.2026 roku
IV. Miejsce lub sposób uzyskania informacji o zapytaniu ofertowym oraz dokumentacji:
Centrum Wsparcia i Rehabilitacji Społecznej ul.11 Listopada 12 ;39-432 Gorzyce;
Osoba do kontaktu: p. Mirosław Kopyto – Dyrektor, tel. 15-8-36-28-69
V. Kryteria wyboru ofert: najniższa cena brutto oferty
VI. Warunki płatności:
Składka płatna jednorazowo, 14 dni od rozpoczęcia okresu ubezpieczenia określonego w danej polisie ubezpieczeniowej i przedłożeniu prawidłowo wystawionych polis wraz z załącznikami.
VII. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
VIII. Miejsce i termin skladania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 15.05.2025 roku do godziny 15°°
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrzone.
Oferty można składać w następujący sposób:
− Osobiście, w sekretariacie zamawiającego
− Listownie na adres: Centrum Wsparcia i Rehabilitacji Społecznej ul.11 Listopada 12 ; 39-432 Gorzyce
(liczy się data wpływu do jednostki)
- e-mail : cwirs@sowgorzyce.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania rozeznania cenowego bez podania przyczyny.
IX. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO", Zamawiający informuje, że:
- Administratorem danych osobowych jest Centrum Wsparcia i Rehabilitacji Społecznej w Gorzycach, ul. 11 Listopada 12, 39-432 Gorzyce;
- Kontakt do inspektora danych osobowych: e-mail/tel: ido@tarnobrzeski.pl , 15 822 39 22 wew. 351.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez Zamawiającego w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, zawarcia i wykonywania umowy oraz po zakończeniu obowiązywania umowy w czasie niezbędnym do realizacji celów przetwarzania. (podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO);
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
-dostępu do dotyczących jej danych osobowych,
-sprostowania danych osobowych, c
-usunięcia w sytuacjach określonych w art. 17 ust. 1 RODO z zastrzeżeniem art. 17 ust. 3 RODO,
-ograniczenia przetwarzania,
-wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
-cofnięcia zgody na dalsze przetwarzanie jej danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
-wniesienia skargi do organu nadzorczego o ile żądania nie są ewidentnie nieuzasadnione lub nadmierne oraz nie ograniczają ich, bądź wykluczają inne przepisy.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne w celu udziału w postępowaniu, zawarcia i wykonywania umowy łączącej Zamawiającego z Wykonawcą, aczkolwiek odmowa ich podania uniemożliwia podjęcie współpracy pomiędzy w/w stronami.